fbpx

טיפים לצילום סרטוני וידאו שמייצרים חשיפה ומביאים לקוחות חדשים

טיפים לצילום  סרטוני וידאו

סרטוני וידאו הם הפלטפורמה הכי נצפית כיום וזו המדיה המועדפת בה ניתן להעביר את המסרים שלנו בצורה קלילה, ממוקדת ומהנה. לכן בעלי עסקים, חברות וארגונים בוחרים להשתמש בסרטוני וידאו על מנת לשווק את העסק, לשמור ולהעמיק את הקשר עם הלקוחות.
סרטוני וידאו מקבלים עדיפות על פני כל תוכן אחר ואין מה לעשות – העולם עבר ממזמן לתוכן שנצרך בוידאו.
יוטיוב, אינסטגרם וטיקטוק – כולם פלטפורמות מתקדמות לשימוש בתכני וידאו.
אינסטגרם כבר מזמן היא לא רק פלטפורמה לשיתוף תמונות והיא מקדמת את סרטוני הרילס שלה ראש בראש מול טיקטוק המתחרה שנותנת פייט לא קטן ומייצרת טרנדים רבים. 

אז מה עכשיו? איפה זה שם אותנו?
אנחנו מקבלים המון פניות של בעלי עסקים וחברות שרוצים לנצל את כוחה של המדיה ולייצר סרטונים אבל לא בהכרח יודעים מה נכון עבורם והיכן מתחילים.
יש כל כך הרבה אפשרויות. וזו בדיוק המומחיות שלנו:
לזקק את המסרים, לדייק ועוד קצת לדייק, לבחור את הסרטון הנכון למשימה, ולספר את הסיפור הנכון בצורה קלילה, קצרה ואותנטית.

אז אנחנו כאן כדי לנסות ולעשות קצת סדר בעניין.

אז איך מתחילים?
אלו הטיפים שלנו לצילום סרטוני וידאו

יש לנו ממש צ'ק ליסט לעבודה נכונה:
👈 בונים אסטרטגיה נכונהאנחנו מתחילים מהסוף להתחלה, כלומר לפני שאנחנו רצים לתאם יום צילומים אנחנו משקיעים זמן בהבנת כל הצרכים, המכלול והמעטפת השיווקית לפני שיוצאים לדרך. מהניסיון שלנו – תכנון נכון מקצר את הדרך, מונע בזבוז זמן ואנרגיה והתעסקות בטפל ובטווח הרחוק משיג לקוחות מרוצים.

לכל לקוח צרכים ורצונות שונים ולכן חשוב להגדיר מראש את המטרה המדוייקת של הסרטון. מה הוא אמור להשיג? מה תחשב הצלחה?
בדיוק כמו וייז, חשוב להגדיר מהו היעד הסופי אליו אנחנו מכוונים כדי שנוכל להגיע אליו בבטחה בלי ללכת לאיבוד בדרך.

👈 הגדרת קהל היעד – חובה להגדיר מיהו קהל היעד המדוייק, מהם המאפיינים שלו  ואיך נגיע אליו? האם יש דברים חשובים נוספים שכדאי שנקח בחשבון מראש לפני שנצא לדרך? לדוגמה – אם קהל היעד הוא בני הגיל השלישי אולי מוטב שלא נטמיע גם מוזיקה בסרטון כי זה מקשה על השמיעה? נקודה למחשבה.

👈 מגדירים את מערך השיווק – היכן יופצו הסרטונים. באתר? ברשתות החברתיות? דפי נחיתה? חשוב להבין מהם אפיקי השיווק העתידיים כדי שנדע לבצע התאמות נכונות לאפיקי השיווק השונים. לדוגמה – באינסטגרם הפורמט הכללי הוא ריבועי לעומת פייסבוק שם הוא מלבני. זה צריך להתאים גם לטיקטוק או שאולי נרצה לפרסם גם בסטורי? מדובר בפורמטים שונים וחשוב להעלות זאת מראש.

👈 הבנת ערכי הלקוח – סרטון וידאו טוב הוא סרטון שמעביר את ערכי החברה, מעביר את הוייב הכללי
ואת ה look &Feel בצורה אותנטית. בסרטוני וידאו, כמו בחיים – אותנטיות תמיד מנצחת.

👈 בחירת סוג הסרטון – יש המון סוגים של סרטונים ולכל סוג יש יתרונות משלו. יש סרטוני תדמית, סרטוני הדרכה, סרטוני אנימציה ועוד. חשוב להבין איזה סוג סרטון יתאים לנו, האם סרטון תדמיתי יעשה את העבודה או אולי סרטון שנותן טיפים יעשה חיבור יותר טוב. כל מקרה צריך להבחן לגופו של ענין. באופן כללי, אנשים אוהבים לקבל ערך, אף אחד לא אוהב שמנסים למכור לו דברים כל הזמן, ישר עולות כל ההתנגדויות.
ככל  שניתן יותר ערך ולא נהיה עסוקים רק בלמכור, ככה נצליח לגעת בקהל שלנו, ונייצר תחושת בטחון ואמון. 

את כל מכלול הדברים הללו אנחנו בוחנים בפגישת ההתנעה הראשונית עם הלקוחות ורק אז אפשר להתקדם בכתיבת תסריט ותיאום יום הצילומים.
כתיבת התסריט דורשת אף היא הבנת צרכי הלקוח או יותר נכון הבנת ה"כאבים" של הלקוח הפוטנציאלי ומה הפתרונות לכך, הבנת הבידול והדגשת היתרונות.
את כל אלו נתבל יחד בצורה עניינית, יצירתית וממוקדת. 
כשיש לנו כבר תסריט מוכן נבנה גם את הצד הויזואלי ונבחר את הלוקיישן הנכון.
רק אז נתאם את יום הצילומים.

צילום ועריכת סרטוני וידאו שיווקים זו עבודה שכוללת המון יצירתיות וחשיבה על מלא פרטים קטנים.
לא סתם אומרים "אלוהים נמצא בפרטים הקטנים"
אנחנו כאן עם המון ניסיון כדי לעזור ולספר נכון את הסיפור שלכם.

אנחנו מקווים שהטיפים לצילום סרטוני וידאו עזרו לכם לעשות קצת סדר בנושא. 
אלו טיפים סופר חשובים ששווים זהב ובעזרתם תוכלו לייצר סרטוני וידאו מנצחים.

רוצים גם להתחיל לצלם סרטוני וידאו שיכבשו את הרשת?

דברו איתנו ונשמח לעזור 054-3988384

טיפים לצילום סרטוני וידאו

 

קוריאה פלקון היא חברה העוסקת ביבוא חלקי רכב. הם הציגו בדוכן בתערוכת אוטו מוטור ושילבו סרטון תדמיתי שיצרנו עבורם על גבי מסך ענק שהסביר את יתרונות השירות שלהם.
ליאור דולב – מנכ"ל ובעלים של קוריאה פלקון, מסביר בקצרה בסרטון למטה על התהליך שעבר.
זו הפעם הראשונה שהיה מעורב בהפקת סרטון תדמית וזה מה שיש לו לומר על התהליך והחויה:

נגן וידאו אודות המלצות לצילומי וידאו

שתפו פוסט זה: