fbpx

הפקת צילומי תדמית יוקרתית - תתכונני למבול של מחמאות

כמה פעמים רצית תמונות מושלמות שתוכלי לקדם איתן את העסק ונשארת עם תחושת פספוס והחמצה?
כמה פעמים ביקשו ממך תמונה עסקית, ייצוגית ועדכנית ולא הייתה לך אפילו אחת כזו…
(תמונה מהחתונה שלך לפני עשור, זה לא ממש נחשב…)

וכשכבר החלטת ללכת לצילומים הצטערת שהאיפור לא היה מדוייק, השיער לא הסתדר, לא היה לך משהו מתאים ללבוש ובאופן כללי הרגשת פחות שלמה עם עצמך?
והתמונות, הן פשוט נגנזו וכל ההשקעה ירדה לטימיון.

הפקת צילומי תדמית שכוללת הכל: איפור, סטיילינג וצילום מקצועי ויש לנו עכשיו 25% הנחה!

מה כולל היום?

איפור מקצועי

מאפרת מקצועית תאפר אותך בצורה טבעית, מחמיאה ועדינה, מותאמת לצילומי תדמית  כך שתראי גורג'ס

פגישת סטיילינג מקצועית

יש לך פגישה אישית במתנה עם סטייליסטית מקצועית לפני הצילומים שתדייק את הנראות ותבחר לך לוקים משגעים. לא חייבים להביא בגדים מהבית. 

צילום מקצועי

אין דבר כזה "לא פוטוגנית", צילום מקצועי, זוויות צילום נכונות ותאורה מחמיאה הם השילוב המנצח לתמונות מושלמות. 

לוקיישן חלומי

לוקיישן לוקיישן לוקיישן. וילה ענקית מעוצבת בישוב קדימה (אחרי רעננה על כביש 4) עם בריכת שחייה, ופינות מעוצבות, לוקיישן יוקרתי ומיוחד

ליווי אישי ומחבק בצילומים

אנחנו נדאג שתרגישי בנוח מול המצלמה והתמונות יצולמו בצורה מחמיאה ומקצועית

תמונות מקצועיות מגוונות

בנק של 50 תמונות ערוכות ומגוונות מותאמות אישית לשימוש ולקידום העסק שלך בכל מקום

הפקת צילומי תדמית בוילה יוקרתית
הכוללת הכל - איפור, סטיילינג וצילום מקצועי

עכשיו ב 25% הנחה!

המחיר הרגיל הוא
2,500 ש"ח + מע"מ

אבל זה לא מה שאת הולכת לשלם!

כי אנחנו מפנקות אותך עד הסוף

ב- 25% הנחה!

כן כן, הנחה של 620 ש"ח ורק עכשיו זה יוצא
1,880 ש"ח + מע"מ
ואפשר לחלק ל 3 תשלומים של 733 ש"ח בכרטיס אשראי כולל מע"מ

מגיעים מהבית רק עם חיוך, כל השאר עלינו. בואי לבד או קחי איתך חברה – אנחנו מחכות לכן.
ויש לנו רק 5 מקומות ביום צילומים אחד אז מהר לפני שיגמר…

שאלות ותשובות נפוצות

הצילומים מתקיימים בוילה מהממת בישוב קדימה צורן, קצת אחרי רעננה על כביש 4. בוילה יש מגוון גדול של פינות מדהימות לצילומים בתוך הבית וגם בחוץ ליד בריכת השחיה. בקיצור – לוקיישן טיל.

תוכלי להחליף 3 לוקים שונים ומהממים במהלך הצילומים, גלית הסטייליסטית תדאג לשדרג ולהוסיף את הטאצ' המקצועי הנדרש. ולא חייבים להביא בגדים מהבית או לצאת לשופינג במיוחד. לגלית הסטייליסטית יש שואו רום מטורף שכולל המון בגדים, אקססוריז ואפילו נעליים שניתן להשתמש בהם לצורך הצילומים. הכל יחכה לך ביום הצילומים.

חיוך וגוד וייבס, כל השאר עלינו. ברגע ההגעה תקבל אותך מאפרת מקצועית שתדאג לאיפור מלא שמותאם לצילומי תדמית – איפור טבעי ועדין. והבונוס הגדול – מבעוד מועד תהיה לך פגישה אישית עם גלית הסטייליסטית בה היא תנחה ותמליץ לך על הלוקים השונים לצילומים לפי מה שאת אוהבת ומתאים לך.

מרגע ההגעה זה לוקח כשעתיים בלבד

מתחילים החל מ 9 בבוקר כאשר לכל אחת נקבעת שעה נפרדת משלה בה היא מגיעה ומקבלת יחס אישי ולכן יש לנו רק 5 מצולמות בכל יום צילום.

50 תמונות מקצועיות ומהממות 

תשמרו לי מקום בהפקה הבאה, גם אני רוצה תמונות שוות

למי מתאים יום כזה?

מי אנחנו?

גלית לחמן סטיילינג אישי

גלית לחמן

סטייליסטית ומובילת דעת קהל בעולם האופנה, בוגרת בי"ס שנקר לסטיילינג.
חיה ונושמת אופנה מדי יום ומאמינה שכל אחת יכולה לשפר את התדמית שלה בכמה צעדים פשוטים בעזרת פריטי לבוש שמשרתים את גופנו ואישיותנו.

שרון אלדר צילומי תדמית

שרון אלדר

צלמת סטילס ווידאו, בעלת חברת – WIDESHOT
העוסקת בצילומי תדמית והפקות וידאו, מתמחה בצילומי תדמית ועובדת עם בעלי עסקים, חברות וארגונים בליווי והתאמה אישית לפי צרכי הלקוח.

תשמרו לי מקום בהפקה הבאה, גם אני רוצה תמונות שוות

לקוחות ממליצות

צילומי תדמית ללינקדאין

עינת מיתר

מנהלת דיגיטל הראל פיננסים

מלכה ליום אחד - זו בדיוק התחושה שהיתה לי בזכות היום הזה. גלית סטייליסטית מחוננת, יפיפיה בעצמה, מלאה באנרגיות ממגנטות, דאגה להתאים לי סטים וחליפות שמחמיאות למבנה גופי והכל באוירה כיפית ונינוחה. הרגשתי הכי שלמה ובידיים הטובות ביותר. אחרי פינוקים, איפור ושיער הייתי מוכנה להתחיל בצילומים. אני מאוד ביקורתית כלפי עצמי ומעט חששתי אבל בזכות שרון המדהימה, הצלמת המוכשרת והמופלאה הזאת זרמתי באהבה. שרון ידעה בדיוק מהן הזוויות הנכונות, הוציאה ממני את השחקנית שבי שלא נאמר, דוגמנית. פשוט חוויה מדהימה והתוצאה ללא דופי. קיבלתי פידבקים מדהימים על התמונות ששימשו אותי לקידום אישי חשוב. איך בא לי שוב...תודה לכן נשים מדהימות.​

ספיר ברמן שופטת הכדורגל הטרנסית הראשונה בליגה הבכירה

ספיר ברמן

שופטת כדורגל

תודה רבה לכן על יום צילומים מפנק ועוצמתי, הכל היה סופר מקצועי והרגשתי מדהים. יצאו תמונות נפלאות שמשמשות אותי בפרסומים שונים, האנרגיות היו מדהימות ויצאתי בתחושה נהדרת. תודה רבה בנות יקרות, ממליצה בחום לכל אחת שזקוקה לתמונות תדמית מכובדות ויפות.

שרון אלדר צילומי תדמית

נטע אור

יזמית נדל"ן

קשה לי למצוא את המילים לתאר את מה שהרגשתי ביום הזה. הגעתי בשביל תמונות טובות, ויצאתי בנאדם אחר. ההקפדה על הפרטים הקטנים, האיפור המושלם, הסטיילינג שמתאים בול אליי, הצילומים המקצועיים.. הרגשתי יפה, עוצמתית, חזקה ומחוברת לעצמי. הרגשתי שיש לי מקום, ושמגיע לי. אני ממליצה לכל אישה להעניק את המתנה הזו לעצמה. עבורי זה משהו שנכנס לי ללו"ז כל רבעון מעכשיו.​

צילומי תדמית במרכז

אביטל קפח

יעוץ ארגוני ועסקי

אם יש משהו חשוב שהיום הזה עושה - הוא סוגר את כל הפינות!​ לא צריך לשבור את הראש, לא צריך לדאוג שהאיפור יצא פחות ממושלם, לא צריך לדאוג לבגדים הנכונים - הכל מגיע בחבילה אחת סופר מקצועית ומפנקת. והתמונות בסוף - וואו, כל אחת יותר יפה מהשניה. תודה רבה לכן בנות אלופות, חזרתי הביתה סופר מרוצה ובאנרגיות שיא

צילומי תדמית בשרון

נגה סהר

מנהלת לקוחות

חוויה מטורפת ומדהימה זה מתחיל בביקור בשואו רום המשגע של גלית, ממשיך בהתאמת הלוק הנכון, והמחמיא שלעולם לא היית חושבת עליו לבד כולל אקססוריז מהממים, אחרי כן איפור מקצועי עדין ומחמיא, ובסוף -צילומים עם שרון שתמיד מצליחה להוציא את הכי טוב שאפשר ממה שאלוהים נתן לך. אין לתאר כמה החוויה הזו ממלאת ומעצימה !​

צילומי נשים בשרון

עינת ינוביץ'

יעוץ ארגוני ועסקי

הייתי צריכה תמונות תדמית לאתר החדש שלי, ובכלל לפרסום ברשתות. היה לי חשוב שהכל יהיה מוקפד ומדוייק. זה התחיל מבחירת בגדים מושלמת ששדרגה את המראה הסופי, המשיך באיפור נפלא וצילום מחמיא שקצרתי בזכותו מלא מחמאות. תודה לכן על יום שהוא פשוט תענוג, שולחת אליכן את כל מי שאני מכירה!​

צילומי תדמית לעורכי דין

איילת שיים מור

עו"ד

איזה יום מטורף זה , פשוט וואו. הרגשתי כל כך בנוח בצילומים ופשוט הרשתי לעצמי להתמסר ולא - זה לא קורה כל יום. אני כל כך מרוצה מהתמונות, מהחוויה, חשוב היה לי שכל התמונות והנראות שלי יראו לא פחות מושלמות. ממליצה לכל אחת לעבור את החויה הזו.

מה אומרות עלינו הלקוחות?

נטע אור
יזמת נדל"ן​

מה אומרות עלינו הלקוחות?

צילום תדמית עורכי דין

מוכנה להרגיש כמו מלכה ליום אחד?

אחרי שצילמנו המון הפקות תדמית, הניסיון והכישרון שלנו יקפיצו את הנראות של העסק שלך לרמה הבאה

מתלבטת אם זה מתאים לך? השאירי פרטים ונחזור אליך במהרה